Pluggar, tänker, lever

Hej på er alla underbara solstrålar !      ;-) 
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig, känner mig sjuk nere.. Vet inte vem jag kan lita på eller vem jag ska vända mig till. Alltid om jag mår dåligt messar jag Tuva, först !
Vet att hon svarar jag bryr sig om mig ♥
Ville bara försavinna i skolan, men där fanns ingen med en öppen famn att gråta i eller någon att prata med. Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva gå igenom detta själv. De känns otroligt tomt, ensamt lixom.
Hade behövt någon i skolan just nu, men finns tyvär inte!
Tror ingen förstår hur jobbogt de faktiskt är, är tveksam till de faktiskt.
Mina närmsta vänner i skolan vill inte bli inblandande medans dom jag inte är jätte bra vän med finns där för mig och stöttar mig.
 
Iaf, back to life. Dumle va otroligt fin idag ! Jobbade i låg form och va riktigt fin      ;-) 
Imorgon kommer Linnea och hoppar lite, ska bli toppen kul att se ! De kommer såklart film, promis.
Men nu måste jag verkligen plugga, sen fixa de låååånga inlägget till helgen, massa kännslor, tankar och de tar på krafterna att skriva de. Men jag gör de !
 
puss
--Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0