Parfymer

Jag är såå svag för parfymer. Älskar att lukta gott och kan inte gå en dag utan parfym.
Så jag tänkte dela med mig av mina favoriter :)
 
Parfymer <3
Britney spears (lila upp till vänster, rosa ner till höger + förpackning över). Har den lila, heelt underbar är den! Varar länge och luktar lagom starkt. Väldigt fräsch lukt, samma med rosa. Kärlek!
 
Marc Jacobs (upp till höger). Har testat den och VILL verkligen ha den. Såå gott luktar den!
 
Christina Aguilera (övre mitten och ner till vänster) Testat båda, och jag smälte. Riktigt riktigt gott lukat de.
 
Förutom dessa så gillar jag verkligen Mary Kay parfymerna. De luktar inte så starkt, så man får ta så mycket man vill ha liksom. Har alla färger. Alla luktar lite olika, men riktigt gott!
Har även en parfym som heter Date, från Truly Treasure. Gillar den också, dock luktar den jäkligt starkt.
 
 
Men så där fick ni lite tips :) Även ni som ska köpa födelsedagspresent i november till mig hahaha ;)
 
 
/tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0