Onsdag + frågestund.

Maja ska ha nationella, stort lycka till igen! Tror på dig!<3

Min storasyster har jätteont i huvudet, båda armarna & benen + mår illa.. Usch!

Innan i morse så kräktes hunden, å där kommer ett sånt nötkräm godis-papper ?!

Euew... & jag menar, ingen i vår familj äter de, så hur har hon fått i sig det..?

Hhaha, jaja inte sp kul för er att läsa..

Gick upp vid halv 7 idag, (brukar gå upp typ 7) har precis sölat mig genom frukosten, så de är klart!
Nu ska jag fixa lite & borsta tänderna.
Glöm inte frågorna, jag iaf svarar i ett videoinlägg, vet inte hur Maja gör men vi kanske kan göra ett ihop! :D vi får se, håll ögonen öppna.

FRÅGA FRÅGA FRÅGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0