Oh noooo

Haha min daaaattaa! ):
Det har hänt något med den, tänk om det är något virus.. Alla bilder kanske försvinner, fast i den rutan så står det "no changes will be made to your personal files or information" så....

Hoppas väl det stämmer, tänkte blogga från datorn & visa, och fixa med bilderna som jag & Erica tog SHIT DATORN SRÄNGDES AV, glömde koppla i strömsladden, det går bra nu kompis... Hoppas den fortsätter där den var.........

Oj, nu avbröt jag.. Iaf, & några blev riktigt fina! Ni får se de senare ikv eller imon!

Det är därför jag har uppdaterat så dåligt, kom hem för kanske en timme sen så har jag hunnit duscha & lite mer!

Datorn sattes på som vanligt nu, haha greaaat! :)

Då får ni se bilder sen, puss! :D

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0