Ny dag!

Hej allihopa! Var så trött igårkväll så orkade inte blogga.
Jag och Maja hade riktigt kul! Hahaha som vi skrattade, ååh.. x)

Kvällen igår var alltså väldigt lyckad! Vaknade kanske halv 8 idag, vad händer määäääd mig ?? Jaja jag lever ju iaf..

Todayy's :

Vid halv 12 typ, åker vi in till stan för att äta lunch och efterrätts buffe!n Muuums, aa det ska bli gott! Sen bara stan kanske 1,5 timme sen så ska jag och Frida (min storasyster) klippa oss!
Mamma jobbar och pappa är faktiskt ledig idag! Så mysigt, för er som inte vet så jobbar pappa väldigt mycket, börjar typ halv 6, och kommer hem som senast ibland 10-11. Måndag är han tidig, inte så intressant men ni fattar, jag träffar inte min pappi så mycket.. :'(

Men idag har vi en pappa-dag eller vad man säger, haha!
Mysigt <3

En sööt bild som jag fick se igår, på Maja min pudding :')
hoppas det är okej, det var ju ändå ett tag sen såå.. ^^

 
sååå gulllig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0