Ny blooogg!

NY osv..
Helluu bloggish läsaree!

Tänkte skriva lite om mig själv 

Jag heter Matilda, är 12 år (yngst mwhihi) fyller 13 i sommar - 00a. Jag rider oxå, fast har ingen egen ponny..
Hjälper Maja och hennes storasyster Matilda och är ofta med dom i stallet. Hade innan 3 st sköthästar (ponnys) som hette Nuestra Bonita, Sörby Vision & Rooney. Red på ridskola, men allt typ kollapsade vid jullovet, hade ont i huvudet konstant (?) och fick massa migrän hit å dit osvosv..... Så jag slutade på ALLA sköthästar å fortsatte bara med ridskolan.. (bilder kommer) va tvungen, hade inte tid för mig själv, eller skolan. Inte mina vänner heller för den delen!

Många utav mina vänner har hästar så hänger med dom typ när jag vill, haha ;)

Ajja nu ska ni inte få behöva lyssna på massa om hästarna.. Jag går i skolan, hänger med vänner, är i stallet o älskar att sjunga å dansa. De är väl typ mitt liv. Rätt vanligt liv, haha :) Jag fotar ocå och tycker att det är grymt roligt, har en systemis Sony något..

Jag kommer att lägga ut filmer/videobloggar å massa kul här! Kände att jag hade MASSA insperation o vilja till att börja blogga så ah.. Hoppas ni kommer upskatta detta :D

- gjorde en vlogg-aktig sak som jag skulle lagt upp men de va så sjuuukligt varmt i mitt rum å jag såg förjävlig ut rent ut sagt, så gör en annan, kanske imon.

HEJDÅÅ!
kommer lägga ut bilder på mig å hästarna o allt möljligt i ett annat inlägg, puss /Matilda :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0