Nätmobbing

En grej jag stör mig jäävligt mycket på, är folk som bara har mage till att sitta och kränka/skriva elaka saker helt enkelt till andra människor över internet. Som faktiskt kan ta riktigt illa upp...
Var/är själv utsatt för det lite då o då, rätt elaka saker faktiskt, men det är en tjej jag "känner", som alltid varit på folk, mig mer eller mindre...
Vart är själva vitsen med det?
Men jag har lärt mig att inte bry mig faktiskt, men ett par andra tjejer blev riktigt riktigt ledsna. Jag tycker att det är så otroligt dåligt, att man kan sjunka så lågt, man har inte några gränser, alls??

De flesta hade ju aldrig sagt det face to face, så att säga...

Varför inte göra någon människa glad, som man faktiskt tycker OM, med att ge massa komplimanger osv, än att BARA sitta & trycka ned dom som man "hatar" eller inte tycker om åt minstonde, sjukt omoget.

Roligt liv man måste ha.. :)

Nä men till alla därute, tänk på vad ni skriver! Vissa kan faktiskt bli riktigt riktigt deppiga, & självförtroendet sjunker till 0..

Tänk att det är en människa, som oftast inte gjort dig något, utan någon som har känslor...

Tänk på det bara..

Puss<3

/Matilda


Kommentarer
Postat av: angelica

bra skrivit! Allt bra idag?

Svar: förlåt för att jag inte svarat! Men tack, och allt är bara bra!! Själv då?
None None

2013-02-09 @ 09:28:15
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

riktigt bra skrivet! kram :)

Svar: tack!! :') sorry att jag är lite seg på att svara barra.... /Matilda
None None

2013-02-09 @ 10:47:17
URL: http://wangs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0