Mot väla !

I bilen mot väla och IKEA, myys !
Kommer video sen på allt jag fick med mig hem.
Hoppträning imorgon, ska bli så kul! Tror Frida sa att vi skulle hoppa lite lägre, och öva på lite sits och vägar.
På söndag ska jag till Laholm på clear round, tar de istället för nästa torsdag i plönninge. Den i plönninge började senare å va en skoldag så vi snackade om de hemma och kom fram till att de blev bättre att ta en förmiddag i Laholm på söndag ! Hoppar 70-70, inga problem. Jag ska vara bestämd som in i ... Han får inte stanna.
Han brukar stanna lite mer första rundan och sen hoppa allt på andra rundan, men han ska hoppa båda ;)
De är bara att öva !
Men jag gillar Laholm skarp, stort ridhus och trevliga funktionärer och fina hinder. Gick riktigt bra förra gången jag va där !
Puss
--Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0