Massa olika typ.

Vill bara säga förlåt för inget bloggande under hela dagen från min sida.... Men jag är less på att skriva massa tråkiga mobilinlägg, den appen bara dampar också.. Sjukt jobbigt då man knappt kan lägga ut bilder ååhh blir galen.. Ibland är den snäll, haha men oftast inte....
 
Vad vill ni läsa om? Känner att jag har massa kul att bjuda på när det gäller i videobloggar, men min app dampar ju så...... Har ändå tagit bort den och hämtat hem den igen och skapat nytt konto men nä.... Blir så less. :/
 
Hoppas alla ni haft ett bra sportlov, eller kommer att ha! Själv slutade ju mitt precis, första skoldagen idag, sjukt trååkigt, typ "nu börjar helvetet igen.." haha ja typ SÅ! Slutade halv 4 oxå, ingen bra start.. Men kul att träffa vännerna, andra vänner haha! Träffade inte alls många i min klass under lovet faktiskt, typ bara 3 lite snabbt på stan, och ene i paralellklassen, annars bara vänner från andra håll haha!
Men mitt lov var underbart.
Kan dra det lite kort:
 
Måndag: Red Comet medans Matilda tränade Dunle för Eva!
 
Tisdag: Matilda hade lektion för mig och Comet! :D
 
Onsdag: Vafasen hände i onsdags... Justdet, jag gjorde inte mycket, men på kvällen kom Maja hit och vi hade jättemysigt! <3
 
Torsdag: Åkte in till stan med pappa syster och faster, vi åt lunch och efterrättsbuffe på Scandic, sen shoppade vi en stund och sist klippte jag och Frida oss. Bara soft sen på kvällen! (:
 
Fredag: Var i stallet med Erica från halv 11 till halv 5 typ HAHAH 6 timmar och gjorde knappt ett skit...Vi fotade iofs rätt mycket :') mys! På kvällen hade Frida massa vänner här och jag gjorde inte mycket, var med lite i slutet haha..
 
Lördag: Var jag med bästa Saga och vi hade superkul, hängde med henne till Gambur senare och red, det gick superbra, riktigt kul vare. En islandshäst, så mysig är han! På kvällen lagade jag ju min hemkunskapsmat (?) haha xd men ah, och igår, söndag så hängde jag med Maja på tävling ju, roligt. Träffade Kajsa och Tuva där oxå superduktiga var dom båda! Tuva har ju lagt upp en film på henne och Lady! :D
Kuligt kuligt<3
 
Ett lyckat lov med andra ord. Härliga vänner, ni får en att le och orka stå på benen, underbara <3
 
 
Nya knarkeet, nä men det har typ blivit ett beroende att klicka fram Olly murs på spotify, han har ett par sjukt bra låtar! Sånna man inte lyssnar på så ofta = inte tjatiga, och man kan lyssna på de mer 8)
 
Vissa låtar har bara dethär, nivet det jag tjatat om innan, HAHA, lixom dem man får sån feeling av :D Härligt, 3 utav favoriterna är helt klart Troublemaker, Dance with me tonight, och Right place, right time. Mååååånga fler men dem är härliga :D
 
 
Troublemaker: http://www.youtube.com/watch?v=4aQDOUbErNg
 
Söta bilder från fredags :')
 
Erica och Skrållan <3
 
My stars <3
 
HAHAH PICASSO PÅ BILDEN ÖVER! Han hittade en klubba elle nåt x) söte <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Så sjukt fina bilder! <3

Svar: tack så hemskt mycket!<3 /Matilda
None None

2013-02-25 @ 20:23:07
Postat av: Cornelia

Ps. Det skulle vara kul och se lite fler bilder om ni tog fler ;)

Svar: vi ska försöka fotta mer :)
None None

2013-02-25 @ 20:24:22
Postat av: Kajsa

Nu är tävlingen jag hade i samarbete med GLITTERBOXEN.SE jag hade, avslutad.
Gå in och kolla om just du är den lyckliga vinnaren! :)

2013-02-25 @ 23:43:42
URL: http://kajzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0