Lördag

Underbara lördag. Älskar att vakna upp och känna att det är lördag. Hela dagen framför sig, bara softa i mjukiskläder.
Mamma ska slinga mitt hår lite senare, har en ful utväxt. Även om jag aldrig har färgat håret innan så blir det så. Bara för att på sommaren belks de så mycket, så då blir det ju fint men sen på vintern växer de ju ut nytt och då är de mörkare.
Sen ska jag rida lektion för Matilda på Comet, ska bli super kul verkligen!           ;-) 
Får se vad Dumle ska hitta på idag, blir väl mest skritt idag oxå, men det är ju såklart inte bara hans fel !
Jag låser gärna fast händerna och blir hård i handen, sen lyssnar Dumle inte så bra på mina ben häller.
Därför är det bra för mig att rida Comet, för han lyssnar bara på benen ! Matilda tycker själv att det är lättare att rida Dumle nu när hon har ridit Comet så mycket. Men vi får se, jag har trots allt inte haft Dumle så jätte länge, och jag har många knappar kvar att hitta.         ;-) 
Ikväll ska jag lägga mig tidigt, måste vara pigg och utvilad in för clear rounden, vi vill ju inte att det ska bli som förra gången! haha, jag är såklart nervös men jag känner mig mycket mer bestämd ! Jag SKA över, både första och andra rundan. Inget mer med det ! Måste vara mer bestämd, han vill gärna kolla på hinderna innan han hoppar dom men jag kan inte visa alla hinder, så jag tänkte rida runt dom imorgon. När jag är inne på banan så rider jag runt så många jag hinner så har han iaf sett några !
Ska rensa min mobil på bilder och filmer så att pappa eller Matilda kan filma imorgon. I båstad tog ju mitt minne slut :/
Bästa lilla Matilda följer med som förra gången, de har aldrig gått riktigt dåligt när hon är med. Visst har det gått dåligt men aldrig fruktansvärt. Känner mig riktigt trygg när hon är med, så hon är uppbokad mycket under året       ;-) 
 
inte igår <3
puss
--Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0