Lagat mat!

Gjorde min hemkunskapsläxa till da familla! Haha måste säg att jag är jättebesviken över huvudrätten....

Ost & broccolipaj, jag älskar ostpajer, & broccoli så .. Men den såg supergod ut med lite färg från osten jag strött på & den såg perfekt ut haha! Men när jag skulle ta, så var det typ SOPPA! Det var helt slabbigt.. Blev såå besviken :((

Men man kunde äta det på kanterna & med salladen så gick det okej! Allt vatten från de frysta broccolierna glömde jag ta bort eller så..Så det var ju säkert därför........ Ååhh.. Jaja, inget att göra åt!!!
Men vi har precis ätit upp efterrätten som jag måste säg blev riktigt bra!!

Jättegod, det var en vit chokladmousse som jag hade hallon & smält, stelnad blockchoklad till, mums!! :D

Nu ska jag fortsätta kolla melodifestivalen!! :)

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0