L O V !

Så underbart att vakna upp en måndag och inse att man har lov ! Finns de något bättre ?         ;-)
Inga planer idag, ska fixa goa inlägg till ER, fixa filmen på mig och Dumle. Sen blir det stallet oxå, Matilda tränar Dumle och lilla Matilda kommer å rider Comet. Så kul ! 
 
Igår va jag rätt dålig på att uppdatera, men jag fann ingen tid. Jag åkte hemifrån halv 7 å kom hem halv 6. Jag va rätt trött om man säger så, men jag hade en bra dag ! 
Finaste Julia och Olliver gjorde två super fina rundor, nolla i deras andra L:B och nolla i debuten L:B+5 
Detta ledde till att två gula rosetter följde med hem i bilen. 
Var riktigt stolt över Julia när vi åkte hem, hon red så jäkla snyggt och väl ! Inte ofta man ser att någon rider så bra och väl på en ponny tävling, men Julia är ett bra exempel. Ingen lätt ponny hon har men dom tsm kommer gå långt...  ;-) så de är bäst att ni aktar er! 
 

--Maja

Kommentarer
Postat av: Julia

Tusen tack för att du alltid ställer upp hjärtat! Aldrig klarat det utan dig!!!
Älskar dig bästie! <3<3<3

Svar: bara roligt ! älskar dig bätiiiiiis <3333
None None

2013-02-18 @ 20:33:04
URL: http://juliiianilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0