Kom inte upp innan..

...men bättre sent än aldrig! Jag hade inte så bra täckning i stan, (fast nu har jag precis kommit hem från min frisör, på Salong Chess, efter att ha kollat runt i stan & hittat en supersnygg tröja, visar ikv! :D) men iaf, jag skrev såhär, för ca 3 timmar sen:

Just nu
Sitter på ett hotell nu & har precis ätit klart lunchen, nu väntar efterrättsbordet! Supergod var lunchen, får se pm efterrätten oxå är de! ;)


Today's outfit;
Jeans, & en grön t-shirt bara; någon gammal bara jag hittade långt in i garderoben haha, & somday parfymen + lite smink, lite extra idag! Kul hihi!
Använde puder, bronzer, mascara, en vit & en rosa ögonskugga! :)


Pusshej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0