inför imorgon

Går upp runt 7, äter lite ( brukar inte gå så bra, nervositeten tar över       ;-)  )
Åker till stallet, packar in sakerna och försöker få bilen att rulla senast halv 9. Vill verkligen vara i tid, HATAR att stressa..
Sen lastar vi ut, och så får pappa leda runt honom medans jag och Matilda går banan !
Sen sadlar vi osv, rider fram ute. Vet inte alls hur deras underlag är där och kan däför inte säga hur mkt jag kommer att rida fram.
Sen går vi in på framhoppningen, hoppar inte myckte där. Typ fyra gånger på räcket, om de känns bra och typ tre gånger å oxern om allt går som de ska.
På banan ska jag INTE visa några hinder, bara rida RUNT dom. Och sen galoppera på honom en sträcka innan jag börjar, för att sen ta ihop honom och RIDA !
Ska rida bra imorgon, ta de lugnt men ändå vara bestämmd !
 
puss
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0