Home

Har vatt hemma nu ett tag, gjort en video på de jag köpte. Dock blev färgerna inte så bra, jeans jackan är mer ljus och samma med typ allt de andra! Men det kommer biler oxå när jag orkar, ska se om syrran kan fotta lite snygga bilder på mig och kläderna imorgon.. like it ?       ;-) 
Annars har dagen varit toppen bra, massa mys med familjen och lite nytt till garderoben vilket alltid är skoj !
 
Imorgon är det hoppträning innan clear rounden på söndag, som sagt tror jag att det blir lite lägre imorgon. Men kanske avslutar på lite högre bara för att ha gjort de innan söndag. 
Jag måste bli mer bestämd mot Dumle, även om jag tycker de är svårt så måste han lära sig att de är över han ska. Jag måste verkligen visa vad jag vill, och jag vill och SKA över !       ;-) 
 
 
Kom och tänka på en sak innan... 
Vi borde acceptera oss själva mer. Inte vara så hårda mot oss själva och andra i omgivningen. Ta vara på den du är och va stolt över den DU är ! Du behöver inte låtsas vara någon annan för att bli accepterad, alla ska bli accepterade hur dom än ser ut eller var dom bor. 
Va nöjd med dig själv och våga stå upp för den DU är ! 
 
--Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0