Hej alla!

Hej däär! Hoppas att ni alla har haft en bra dag hittills, underbart väder ju, får riktiga vårkänslor, härligt!!
Påväg hem från skolan nu, slutade 3, men snackade lite med Erica nyss om lite grejer Påväg hem!

Ska fika & släppa ut min bebis i uteburen, hans lilla hage! ;) sen pluggapluggaplugga... 2 prov, 2 läxor & ett tal på engelskan tills imon vi ska kunna utantill, åh och det är bara första veckan, ORKAR INTE!!

Usch, jaja jag hör av mig senare, måste ligga i! ;)

/Matiildaaa

(det gick inte att publicera förän nu, & jag skrev detta för typ 2 timmar sen, somsagt appen dampar som fan...)

Just nu sitter jag och pluggar förfullt, kul haha..... ":)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0