heellu beeejbs

Hej alla underbara ! :)

Skulle kollat unikum med mamma, men det stod att dem uppdaterade sidan så det gick inte..

men iaf, när jag kom hem från Maja så duschade, åt och den somnade jag, haha såå skönt..
Får se hur det går att somna ikv då, haha ;)

Tänkte bara uppdatera lite snabbt, så ni har koll, ska strax kolla PA, bäst <3
Fast tycker iofs att det blivit betydligt sämre, 1 o 2 var klart bäst!
Nu kommer folk med problemen som, "jag rycker min häst i munnen" "jag kan inte sitta upp" "kan inte sitta ned i traven"
osv, känns nästan som om det blivit hälften "människo akuten"
haha nej men det är lite synd tycker jag!!

pusshej ! :*
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0