Fullt upp..

Livet rullar på, lite för fort bara. Hade gärna stannat upp en stund och njutit, dock mår jag inte toppen just nu.
Känndes sjuk kul att skolan skulle börja i söndags men när jag väl kom dit igår ändrades allt på en sekund.. Vill inte skriva ut för mycket här. Speciellt inga namn men jag kan säga att jag är grymt besviken på vissa och känner mig rätt " osynlig"
De första jag gjorde när jag kännde mig nere va att sms Tuva, de gör jag alltid. Hon förstår mig. Svarar alltid och de känndes genast myckte bättre. Älskardig ♥
 
Efter skolan åkte jag till stallet, för som ni vet kom Linnea och red Dumle. Jag red fram honom lite och sen lät jag Linnea lära känna honom, göra lite vad som känndes bra för henne. Såg verkligen grymt ut. Dumle såg verkligen ut att trivas och jobbade riktigt fin med Linnea. Verkligen hatten av till Linnea 12 år och rider bättre än mig ju, verkligen bra jobbat.
I helgen ska hon få prova hoppa honom, eftersom att hon är mer van vid tävlingar å sånt så kanske dom ska tävla någon gång senare. Mest för att kolla om han göra lika mot henne, hon har ju längre ben än mig och kan hålla om bättre. Men vi får se        ;-) 
Film kommer från idag, videofy har lite smått damp...
 
Trodde filmen från Laholm hade lagts ut på bloggen men tydligen inte, hittar inte den men jag tror den kommer snart !
 
puss
--Maja
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Videon från Laholm ligger uppe :)

Svar: ja, jag såg de :) kram Maja <3
None None

2013-02-27 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0