Förslag?

Känner att jag inte riktigt har inspoo... Behöver det för att blogga, kul för er att BARA få inlägg om vad jag gör o ska göra osv.. (Från min sida då)
Vill ni se videobloggar? & vad vill ni att jag ska göra i dom då?

Har två, (eller om jag gör det i samma) "vloggar" jag ska göra, och det är att visa favvooooplagg & sminkprodukter samt vilka hårprudukter jag rekommenderar/vad jag tycker är bra!

Det är min lilla lista, men vill ha fler förslag. Sen brukar det ju inte gå så bra när jag ska lägga upp videobloggar.. Det krånglar som iiin ii..... But i'll give it à try..

Byee! :**

/Matildaa

Bonitisochjaaag


Kommentarer
Postat av: Emilia

Är du fortfarande skötare på Rooney och Bonita ? :)

Svar: ska svara i ett inlägg bland lite andra frågor, tack!! :)
None None

2013-02-18 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0