Duktig, check!

Haha, har precis tagit en lång härlig dusch efter att ha tränat ca 30 minuter på sån "workout" app! Tränade närmre en timme igår, lite ute i pappis gym oxå på cyklen, riktigt nöjd, tänkte att mitt nya liv skulle börja lite smått nu hahha, träna så minst 3 gånger i veckan och bara äta godis fre/lör. :D



Innan träningen så va jag med Maja och Matilda i deras stall, mest med Matilda. (puss på er bästa, tack för att ni finns, alltid lika kul att träffa er!)
Jag kom dit, Matilda hade varit duktig & mockat åt både Comet Hedda & Leon, fyllt alla höpåsar och mat oxå, så omtänksam!!

Sen vare bara att sätta igång med "plåtningen" hahah! Jag tog GRYMMA foton & filmer måste jag säga, HAHAHAHA!

Nä men dom va så fina & nu skrev Matilda att hon påbörjat filmen som de va meningen att hon skulle göra av lite olika filmsnuttar som JAAAG filmat, glöm inte det om ni ser den, länkar den här sen, hihihihi!! :'D
sen fick jag rida Comet var axla & Matilda gick med jämte på en mysig runda i skogen på ca 40 minuter, härligt! Älskar dig fina bästavän, & ponny! <3

Men nu ska jag kolla mästerkockarna med mammi så hörs vi sen!! Puss :*

//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0