Blandat!

Hejhej ! Kom hem från skolan för en liten stund sen! Hinner inte riktigt blogga innan jag kommer hem, om jag inre har nån lång rast eller något.. För det är svårt att hinna med, har oftast inget speciellt att skriva då ändå, mer än vad jag ska göra eller gö haha & så, ah ni fattar nog!

Ska pluggapluggaplugga nu oxå, till SO:n & Engelskan som vi har prov i till imon å fredag.
Matteläxan gjorde jag klart igår, och engelska-talet idag gick bra, eller okej. Jag fick D, fett besviken haha.... Åtminstånde C vill jag ha i Engelska, men jaja det var ju bara på en liten del, inte slutbetyget...

Hejdå sålänge, sätter mig & fikar och pluggar nu.. Haha sen kommer jag fortsätta med lite saker på datorn & blogga mer där ifrån, puss!

/Matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0