BLANDADE GREEEEJS

Asså orkar inte!
Videofyme, hur svårt kan de vara?? Det står bara "Error uploading" asså ååhh jag orkar inte..

Visar bild sen, har det på ipaden såå..


Men iaf, sjukt dålig update från min sida igår, gjorde ju då en videoblogg somsagt som inte funkade att lägga upp, lagom kul..

Iallafall, tränade ju för Matilda med Comet igår vilket gick SUPER! så himla nöjd, ingen av oss trodde att det skulle gå SÅ bra, jättenöjd & glad!
Har aldrig gått så bra för oss innan, eller jag har ju inte vetat exakt hur jag ska rida honom för att det ska gå heller såå..
Lägger upp bilder sen när jag har datorn, vilket e om en pyttestund.. :D

Så det var bara roligt. Var hemma runt 3 igår, då fixade jag ihop en film på mig och Bonita, vilket tog typ hela kvällen för jag är nybörjare, skulle ladda ner ett "musikpogram" oxå där man kan hämta gratis låtar som tog ett tag..

Valde faktiskt "be alright~Justin Bieber"

Han är inte direkt min största idol, & vet att de är många andra som inte tycker om honom alls, men jag tyckte att låten passade så bra, så jag bryr mig inte.

Lägger upp den när jag har dator oxå!

Puss & kram!<3

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0