Back on track !

Haft en "paus" nu mest denna veckan å de va väl mest för att jag hade två prov idag och va verkligen tvungen att plugga !   ;-)  Känndes typ bra på båda idag, svarade nästan på allt på båda men känns ändå som att jag borde klara godkännt. 
Annars, alla ♥ dag idag. Har NI gjort någon extra glad ? gett någon en extra kram eller bara sagt till någon att ni tycker om den ? Om inte så gör de    ;-)  lovar er att någon kommer bli glad ! ♥ 
Själv tillbringade jag dagen med Felicia som jag inte har träffat på sååå länge, vi år choklad i vår ensamhet.. haha ! 
Sen drog vi till stallet och ... 
 
Lekte med ponnyn i ridhuset idag, har nog aldrig sett honom så glad som idag ! Kommer film senare  ;-) 
Han sprang efter mig i galopp å bockade som in i tusan, öronen rakt fram och jag såg verkligen hur kul han tyckte det var ! Min lilla bebis ! 
Nu håller jag på att göra en film med lite förändringar, från första träningen till sista tävlingen nu. De vill ni INTE missa ! 
 
puss 
--Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0