Äckelmobil

AAAHHH!!

Skrev precis "arg, skrev precis ett fetlångt inlägg så ba försvann det.. Blablabla blaa blaa blabballlaablaa" osv..

& nu får jag göra det igen, åh äckel mobil som bara tar bort det bara sådär!! -.-

Jag har iaf dragit mig bort till mammas jobb, (förskola) som ligger runt 60 meter bort från skolan, HAHA! Härligt att ha sin mamma nära ju :**

Iaf, barnen här bara ÄLSKAR mig, hahhaa nä men dom är för roliga, alla springer runt & vill att jag ska jaga dom osv.. Alla vill sitta i mitt knä & krama dom oxå, för söta!! :')

Det är lite kul för om mamma säger åt dem något, typ som att tvätta sig efter maten, så kan dom HELT säga emot, så ba kommer jag där å ba "kom så går vi och tvättar oss nu när "vi" är så kladdiga.."
Så gör dom de, HAHA! & mamma säger exakt lika dant, haha lite kul.. ;)
Dom är mina fans! 8)


Jajja, kommentera på frågor allihopa!! Svarar i videoinlägg, KOM IGEN NU!
ni som har mitt nummer / min fb kan skriva där oxå men kom igen nu alla! :D

Puss!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0