10 saker...

Ni inte vet om mig !
 
1.Hatar när folk snackar skit om någon och nästa dag låtsas som inget har hänt!
 
2. Är sjukt rädd för spindlar, vem är inte lixom ?
 
3. Jag gillar inte kläderna i min garderob, asså vissa är snygga men dom flesta har jag tröttnat på och jag hittar lixom inget nytt när jag väl ska shoppa !
 
4. Just nu är jag sjukt skoltrött, jag orkar varken plugga eller va konsentrerad på lektionern. Fast jag de är jag ju ändå men de är sååå tråkigt...
 
5. När vi skulle hämta Dumle var jag rädd att jag inte skulle gilla honom... men gud vad jag hade fel!
 
6. Är socker beroende, fast nu har jag blivit duktigare och äter frukt istället för onyttiga saker !
 
7. Jag vill få snyggare kropp till sommaren 2013, men jag är för lat för att träna..oouppss!
 
8. Har alltid drömt om att få en typ stor blogg, så coolt !
 
9. Jag vill verkligen kunna tävla och bli placerad med Dumle,  så nu j*klar ska vi satsa ! 2013-vårt år♥
 
10. Jag tvekar fortfarande över mitt gymnasie val..
 
--Maja
 
Bilder från the studio, prövade att vara modell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0