10 saker ni antagligen inte visste om mig/mitt liv..

1. Jag älskar hästar (och rider ju, för er som inte vet de) men skulle inte vilja ha en egen häst.. (under tiden jag går i skolan då iaf)

2. Jag vill va vegetarian men det skulle aldrig funka, & jag behöver få i mig kött under tiden jag växer...

3. Min pappa är faktiskt vegetarian, men det är bara kött & kykling han inte äter.

4. Jag älskar våren

5. Jag älskar mina vänner och familj mer än allt, utan dom skulle jag inte klara mig, bokstavligt talat..

6. Jag hatar biologi, kemi, och fysik, no helt enkelt..

7. Tycker att det är sjukt onödigt att man går in så långt & läser så noggrant om no-ämnerna, (so:n oxå för den delen, historia iaf) & har prov och allt på det. Man har ändå nästan glömt allt efter månad? Om man VILL gå djupare i det och är INTRESSERAD om det borde man få göra det, kanske sen i gymnasiet om man vill forska/jobba med det i framtiden, men *** inte när man går i 6-7-8-9an.... Man GLÖMMER DET ÄNDÅÅ?! Bara ta några genomgångar så man har en viss koll på det......

(hehe blev lite lång men....)

8. Min hund är över 60 år, i människoår, men det märks inte HAHA.
(8 år är hon)

9. Jag hatar alla spindlar, myror, & alla små äckliga småkryp med äckliga håriga äckliga ben....

10. Är godisberoende, - MEN DET SKA TA SLUUT !

Pusshej!

//Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0