Torsdag

Hej alla! Tänkte bara skriva lite snabbt nu för magen kan inte hålla tyst, å jäklar vad högt den låter! Hör ni??
Skoja, haha, men vaknade strax innan 10 idag, såååå skönt! Behöver vila ut mig, idag blire en vilodag för min del & då kanske iväg på kvällen.
Mys, mys!<3

En hel vecka sen jag sov hos Maja nu, en hel vecka sen vi åt chokladfondue och sen vi gick i skolan sista dagen innan lovet...

Tiden går FORT, när man har kul. Tycker bara lite synd om min mamma som bara legat i sängen hela lovet. Eller hon skulle ju egentligen jobba men.. Nu när de har vart så underbart väder & allt!!
Usch... :(

Ses sen, somsaaagt är galetgalet hungrig.. 8}

PUUSSAAR OCH KRAMAR FRÅN MIIG /MATILDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0