Söndag dåråå..

Söndag idag, nej tack! Jag hade ju inte klagat över några veckor till ledigt..

Jaja, the life goes on-

Ska somsagt skriva lite om lovet sen, inlägget jag skrev igår om Drömmar, mål & krav, kommer upp tis/ons (kommer inte ihåg) vid 12:00. Bara för att det ska komma något lite "större" mitt i veckan också.

Vaknade idag vid 05:36 typ, somvanligt haha, har vaknat mellan 04:00-05:30 hela lovet, sen självklart somnat om, direkt typ!! Men det är ändå jobbigt..

Har typ drömt något & VELAT vakna ur dom, usch.. & då har jag gjort det typ.
Bara drömt massa hemska drömmar!

Ska iaf gå upp och få i mig lite frukost & ge kaninerna med.

Seeeeyyaa!
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0