Måndag, snart slut.

Efter typ 2 sega timmar i sängen med gott mellis och Gossip Girl sätter jag mig ner jag låter fingrarna skriva vad jag tänker typ.. eller ja just nu tänker jag mest på nationella imorgon, ska plugga lite till de senare. Först måste jag fixa lite riktiga inlägg till veckan,vill ju inte att ni ska torka ut ? haha. Appen funkar men nu vid datorn har blogg.se problem ju, går inte att få med någfra bilder och då är de ju inget roligt att blogga... hoppas att de fixar sig snart, orkar inte blogga massa inlägg utan att kunna redigera texten eller lägga till bilder. Det blir så mycket enklare att uttrycka kännslor om man kan redigera texen och så klart lägga till bilder. Ska försöka fixa de på något vänster här, teknisk som jag är.. Eller ? Förresten såg ni bilderna på snygga Matilda från stranden ? Döö så snygg hon är, drömutseende ju ! på tal om de så är hon grym rolig att fota oxå, en sak ni inte visste om mig är att jag gillar att fota.. De ni. Speciellt personer och djur, tycker de är sjuk kul. Och som Matilda då, eftersom att hon är så duktigt på de så tror jag att jag ska sno henne någon dag snart och fota lite coola bilder.. hihi ! Måste försöka få ordning på blogg saken nu så jag kan skriva lite riktiga inlägg till er ! somsamgt så kan jag inte lägga upp ngt bild ! :/ puss --Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0