Måndag = påsklov :)

God morgon!
Hästarna går ute i hagen i solen och mumsar på hö. Sängen är bäddad och smoothien är fixad. Så var alla morgonplikter utförda ;)
 
Jaa kvällen igår var la okej. Fick ännu ett påskägg, haha kommer rulla fram innan den här helgen är över! Jag har redan ätit upp alla andra påskägg, lite sådär halvglupsk xd
Annars så tvingades jag spela minecraft eller vad det nu hette, på iphone med ungarna. Hahaha. Liiite kul var det, speciellt eftersom jag va så jädrans duktig *HOST*
 
Jaja dagen då. Lady ska ridas markarbete, eller ut i skogen. Vädret är ju kanon hittils så vi får se lite.
Funderar på om jag ska ta det lugnt ikväll, när vi för en gångs skull inte har folk här. Eller om det blir kompishäng. Får se lite.
 
Finaste Lady i fredags! Fler bilder kommer lite då och då!
 
 
Puss
/tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0