Laddar upp massa bilder !

Därav dålig updatering, det tar ju sin tid att kolla igenom ca 300 bilder och sen välja ut dom snyggaste för att sen ladda upp dom här. Men nu är jag snart klar, ska sätta resten på inställt under dagen  ;-) 
Ska runt 2 bege mig till stallet, Dumle ska vila idag och ska få stå ute i de fina vädret länge. Brukar alltid säga han ska vara ute så länge som möjligt, varför stå inne i boxen när solen skiner ute ? 
Idag ska jag borsta Dumle läänge, massera honom och pyssla om honom. Men innan de ska ju all utrusting putsas och skåpet ska städas. 
 
Ikväll ska jag troligtvis träffa Matilda och Kelly, myys <3 
MATILDA OM DU LÄSER DETTA. RING MIG !!! 
Får som nu kanske förstår inte tag i henne, har ringt typ 2000 gånger och smsat 10000 men inte ett ända svar, har taggat henne på instagram, skrivit på FB men inte ett ända svar..hahah  ;-) 
 
Måste fortsätta med bilderna nu, puss 
--Maja
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0