Laack

Japppppp blir typ lack på blogg.se i datorn, men som Maja sa funkar nu appen bra.

Ville bara säga hej, ;)
Nä men jag har varit med 2 goa vänner från klassen, pluggat, ätit & nu ska jag ta en duusschh tänkte jag!

Gillar att duscha på kvällen. Man känner sig otroligt fräsch när man ska lägga sig & eftersom jag INTE är en morgonmänniska så hatar jag att duscha på morgornarna... Hihi!

Men jaaao.. Måndagen avklarad, dagarna/veckorna eller TIDEN går så otroligt fort. Ska snart se One Direction live, ååh min dröm kommer gå i uppfyllelsee! Började räkna från 200 dagar typ, & nu är det ungefär 20 dagar kvar.... Omg!

Ja, men samtidigt kommer konserten ju vara över lika fort haha..
Men det ska bli så otroligt kul, få stå i samma byggnad som dom, SE & HÖRA dom LIIIIVVEE... Kan inte fatta det!

Förresten, om det är någon som VERKLIGEN VERKLIGEN vill gå, på Justins eller One directions, så brukar det säljas billiga biljetter bara någon vecka innan. Så typ nuu, till Justins konsert.. & sen kan man ju alltid kolla blocket med!

Jaja, nu ska jag hoppa i duschen & sedan kolla tv.
Dålig bloggning men ni vet ju varför, + att jag har 2 prov, en engelska redovisning & nån tyskaläxa till denna veckan så ah...

Men hoppas ni haft en underbar dag, trots skola! Haha, nä men vi ses senare!

Puuuss<3

JUSTE , vill bara även här grattis till min fina underbara bästa vän Saga, älskar dig<3

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0