Jag, Leo & Ronja!

Kommer snart lite filmer från dagen. Filmat Ronja lite, & jag gjorde en videoblogg.
Den första håller på att laddas upp på yt nu.

I förmiddags så satt jag på altanen med min bebis som jag hämtade från uteburen, han har varit ute där sedan halv 11 typ & nu är det bara skugga över hela den + lite geggig mark..
Så nu sitter vi och gosar, myyys<3


(Text från igår runt denna tiden, som aldrig publicerades...)

Men nu har jag precis ätit och ska skynda mig som attan att byta om, morfar kommer typ om 10 minuter!! Woups.

Men här är en liten videoblogg från halv 1 typ, puss! 😘

Lov & vår är härligt måste jag ju bara säga... ;)

Hörs sen, puss & Kram!! :D
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0