God morgon Tisdag !

Har ni sovit gott ?  ;-)  
Några kompisar kom hem till igår kväll, vi snackade massor och hade mys. Sen åkte dom hem och då skulle jag kolla ett avsnitt av gossip girl men det funkade inte. Så jag somnade istället. 
Vaknade vid 9 typ, gick upp osv osv.. nu pratar jag med bästis Julia i telefon och ska snart ut och gå med grannarsnas hundar, jag och sis ! Mys mys, sen så blir det väl stallet lite senare, vill rida ut idag, långt och galoppera mycket. Kanske stranden?  ;-) Bara de inte blåser för mkt, får se. Måste försöka hinna putsa idag oxå, om jag inte skulle göra det med lillMatilda på torsdag? 
 
Ska blogga lite sen oxå, måste bli bättre på de ! 
mem nu måste jag gå, puss 
--Maja 
summer.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0