Enjoy!

Här kommer bilderna, måste säga att vi hade riktigt riktigt roligt!
Det gick som jag skrev igår väldigt bra, ett stopp men det var inte Cometens fel<3
 
Så här har ni dom, skit i att jag ser ut som en pajas! Comet är vacker!♥        
Och ja, jag gillar att vinka på bilder.......  (vinkade på fler men tar inte med alla)
Han hoppar rätt stort, och högt över hah!
Oxern!
 
HAHA..
Högt öveer, och det var denna jag menade när jag sa plank, HAHA! x)
Oxern igen, inte alls bred men oxer är oxer!
Hahah men usch hur ser jag ut..?, kolla så fin Comet är istället! <3
Pallar inte..
Ååh, har ni sätt någon sötare ..?
Sjukligt vacker är han, måste bara visa lite bilder som Matilda tog på honom för någon vecka sen i paddocken!
 
Så himla vacker han är... Ellerhur?
Åh..<3
 
 
 
 Matilda och Cumät <3 Finast i mina ögon!
 
 
Hörs sen!
/Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0