Dagen

Har lagt mig nu, sjukt trött efter en lång underbar dag!!

Vi red till stranden som planerat, glömde att jag skulle ha med mig ett usbminne med alla bilder... Jaja jag får dem så fort vi ses nästa gång. Maja kanske lägger upp några ;)

Det var UNDERBART! Aldrig badat med en häst förut. Galet roligt vare!
Hade verkligen så hiiimlaa kul!
När vi kom hem så ba fixade vi allt, hästarna & sadlar osv. Sen (runt 6) så stack vi hem till dom, så åt vi, sen kollade alla VACKRA *host*, bilder.. Nä de var jättefina, kan ju inte påstå att bilderna på mig va bra men jaja. Såg ut att rida som en KRATTA! Jaja, igen..

Sen skulle Kelly komma också, så jag & Maja tänkte att vi skulle skrämma henne lite heheheh..
Vi hoppa in i bilen, & tutade, Kelly blev liite rädd HAHA!
Sen såg hon inte mig förrän efter en stund då jag typ skrek och dök upp framför henne mohahha, nä men de va kul & hon skrek som en liten skit..

Sen stack jag hem. Nu ligger jag här 8)

Säger godnatt till er nu, mer bloggning imon, har varit lite dåligt nu, men det har hänt så mycket nu för mig på lovet! Gjort saker hela tiden typ!!

Måste nog ha någon helt fri dag tror jag.. Bara VILA, & så måste jag kolla No:n som vi har i nationella nästa vecka omg, shit jag har helt glömt.. O.O

Jaaaajjaa, godnatt & sakna mig intee för myyyyycckket!<3

/Matildaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0