Blogg.se har lite smått problem..

Om ni har märk de så funkar inte appen och nu knappt blogg.se på datorn häller. Därför kom det ingen bild igår och kommer troligtvis inte nu häller men men. Somnade inte så tidigt som jag tänkt igår men jag är inte trött iaf, ska städa på mitt rum snart och sen sticker jag till Kelly. Idag är de en chill söndag med lite plugg och mycket snack. Har två nationella nästa vecka i religon och sen ett vanligt i kemi oxå... blöö men har studiedag på torsdag. Oj vad jag ska uppdatera då, de kan jag LOVA ! Dumle ska antingen ridas ut eller hoppa, men ridhuset är för blött och paddocken för djup så de blir väl en uteritt kan jag tänka mig. Kul, kul ! Ikväll ska jag försöka blogga mycket, har massa ideer men måste ju skriva ner dom oxå, right ? Så de kommer, jag SKA ta atg i mitt bloggande verkligen ! ha nu en toppen dag så hörs vi ! puss --Maja
Trackback
RSS 2.0