Bildeer

Fast helt random, tycker sj att det är kul att se mycket bilder på andras bloggar. Så här kommer några! :D
Det var nämligen en tjej som undrade för någon månad sen: "Skulle vara jättekul att se fler bilder om ni tog fler! :)"
 
Så självklart, vad gör man inte för er lixom?  ;-)
 
MASSA blandat dådååå :)
 
      Saga och Gambuur :D
Nils Karlsson pyssling "nisse"
Jag, och fina Dumla och Comet <3
Cumääät
 
 
 
Åh, lite gaaamla bilder haha!
 
 
Gamla bilder på mig och Bonita, skäms nästan x)
 
Vitnos, syrrans kanin!
 
 
HAHAHAHAH var bara tvungen att läga in deeettaa att kolla min gamla blogg! Så himla roligt att kolla såhär typ 1-2 år senare, shiit..... x)
 
Och sen hade jag även en med Saga och Cornelia som hette www.ssystrarnaa.devote.se/ fast den finns typ inte längre.. :o vi bloggade inte alls mycket på den haha!
 
Hahahahaha pallar inte, så småå vi ser ut! Men älskar er <3<3
 
Det var lite bilder dåådå, hörs sen yuup, hejdåå! /Matilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0