Amerikanska pannkakor!

Ääääääälskar dom! Åt dom någon stans utomlands för något år sedan. Så jäkla goda! Hade nutella till ibland, frukt, socker,
sirap eller sylt. Gott vilket som!



När jag går ut med Ronja sen, vid lunch (mellan 12-1 typ) så ska jag gå förbi affären och handla typ ägg och mjölk som saknades.

Sugna på att se receptet sen? & resultat?
Kommer skriva det ändå, hihi 😝

Ska göra mig i ordning nu lite, sitter i pyjamas hehe..
Åt aldrig frukost förresten.. Vet inte varför, asså jag är hungrig.. Men har ingen aptit, inte så sugen längre på frukost. kunde inte få i mig något heller knappt när jag var 7/8 typ, sen 9,10,11,12 har jag för de mesta älskat frukost men nu mår jag typ bara illa...

AHAHAH ÅÅH SÅ INTRESSANT FÖR ER ATT VETA, eller inte, HAHA!

Jajaaaa, brb! /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0