Å så va de Onsdag

Uch, vad tiden går fort när man har lov, eller hur ? Hade lätt kunnat ha några veckors lov till  ;-) 
Men snart är de ju sommarlov ! Känner att detta lovet kommer bli sååå grymt. Har massa roliga planer och är så j'la taggad.Ni anar inte hur mkt jag längtar, jag lär ju inte vara ensam om det ?  ;-) 
 
Idag ska jag först nu fixa lite med bloggen,lite tidsinställda inlägg osv. Sen har jag liiiiiite plugg bara pytte lite som jag ska fixa. Sen ska jag till stallet i bra tid, jag, Matilda och Matilda har en liten plan att rida till stranden och vädret ser ju riktigt bra ut.  :) Eftersom att vi bara har två ponnys så får en cykla och så byter vi sen, så den som har cyklen får fota lite sen byter vi så. 
Imorgon vilar Dumle och jag ska putsa alla saker, samt vårstäda skåpet osv osv. Lär bli en hel dag i stallet imorgon men de är ju kul så. 
 

Ska fixa med bloggen nu så vi hörs, puss ! 
--Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0