Tips typ ;D

HEEEJ DÄÄÄÄR!
 
Hoppas allt är bra med er, allt är bra här iaf!
 
Dagen har la varit bra, jag har inte gjort så mkt, har lite huvudverk..
Ska inte göra så värst mke idag, ska färga mina ögonbryn igen, kanske visar hur resultatet blir!
De kommer inte att bli så jäääääääättestor skilnad, bara fylla på lite haha....
 
tänkte tipsa om en jacka jag själv vill ha, kenza skinnjackorna, spelar ingen roll vilken, alla är snygga!
Sen är de ju lite väl dyra, så jag hittade deennnaa bilden på en blogg.
Skiiiitsnyyyyyyyygg! Kenza 10
Älskar att 9an finns i röd också, skitsnygg.
 
Bra tips som jag ville dela med mig av till er! Tycker dock att det finns snyggare pälsar att ha på, om man väljer bara skinnnjackan från HM eller vart man nu hittar den. Men ett bra tips :D
 
 
 
Nu ska jag draa ifrååån eer, haha nä men hejdååå, vi ses!
 
/Matildaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0