Oj !

Haha såg nu att inlägget försvann i förra , så bara rubriken kom med! ;)
Skulle iaf berätta att vi har hoppat idag. Hoppade runt 60 bara men känns bra att få koll på sakerna på lägre höjder innan jag går upp. Vill få en bra sits och ha kontroll innan jag hoppar högre, körde även idag utan martingal. I början gick de riktigt bra men i slutet när han blev taggad och sög mot hindren så flög huvudet upp lite. Men jag hade ändå kontroll och de kändes riktigt bra idag :)
Ett stopp och ett pet men inget annars, kom riktigt bra ibland och fick några såna där WOW språng verkligen, så jag är toppen nöjd.
Lägger mig i soffan och känner mig grymt glad.
Imorgon väntar en förmiddag med plugg och sen en uteritt med ponnyn och en kompis ;)
Bilderna från idag kommer nog imorgon
Puss
--Maja

https://cdn1.cdnme.se/4068729/7-3/pic_515f0d20e087c319e09a00ed.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0