Jag lever !

Hej på er, jag lever och mår fint ! Är rätt trött bara men de var en lååångdag igår, gick upp 7 och somna runt 3. Men jag hade otroligt kul, massa roliga tjejer ocj ja en aning många killar typ 50 ? Men de va la kul ! Klockan ringde vid 9 imorse, bara att stiga upp, ta cyklen och cykla till skolan för att städa från igår.. Vill inte ens skriva hur de såg ut där när vi kom, vi byter ämne ! Gud, jag har inte ridit sen i tisdags typ.. Känns rätt konstigt faktiskt men men. Matilda tränade i onsdags, sen red hon honom i torsdags oxå. Fredag vilade han och idag red kusinerna på honom. Det gick typ bra, haha nej men Elsa då hon är typ 6 år, haha oups vet inte ! Hon ville gärna trava massor men eftersom hon inte så bra koll och Dumle sprang typ bara iväg så blev det mycket skritt idag. Hitta tyglarna,hålla rätt, styra, stanna osv.Till slut tyckte jag att de gick riktigt bra, hon sa att hon verkligen gillar att rida ! Sååå gullig :') Imorgon blir en slapp dag,plugga lite till två nationella i religon nästa vecka...kan ju dock inte plugga så mkt men lite iaf. Ska stor städa hemma efter hundarna som har flyttat hem igen efter en underbar vecka. Ska nana lite nu, puss --Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0