DA DAAJ

Kom aldrig upp igårkväll :( trodde det hade publicerats men jaja.. (Godmorgon på eer :D)

Eller, the day.

Dagen har varit underbar bortsåg från proven. Är iofs rätt nöjd! Alla kändes rätt bra faktiskt :)
Hoppas att alla andra 6or eller andra som gjorde något prov är nöjda & att de gick braa!

Red som Maja skrev, Comet idag & det gick la sådär. Har inte riktigt lärt mig exakt hur jag ska rida för att han ska gå bra osv. Men vi lär oss, det går framåt!
Vi ska ju komma ut på lite clear rounder nu i sommar! Eller det blir ju hoppning, kanske någon dressyr med, vem vet?

Fast nä, jag kommer inte komma ihåg programmen.... Usch mardröm..

Men jaja, ska ha en träning för Matilda nästa vecka med :D kuul<3

Imorgon äre skoola, sen hem ta de lugnt städa Leos bur, fixa & mysa med honom och äta. Sen vid typ halv 5 kommer Cornelia som ska följa med mig till ridningen & sedan sova här. MYYYS!<3

Puss & godnatt, ska lägga mig tidigt idag, trööött...

SEYA
/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0